promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Mindenki rácuppant a Balaton-felvidéki Biokocsmára, semmi köze az alkoholhoz, mégis veszik, mint a cukrot
Borítókép:  Biokocsma Facebook
Színes
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Nagy sikernek örvend a magyar Biokocsma, de ideje változtatni.

Tudjátok mi az, hogy Biokocsma? Vagy el tudjátok képzelni, hogy létezik egy tej, ami valójában nem is tej, csak egy felvizezett olaj, ami nagyon hasonlít a tejre, és jóval olcsóbban lehet eladni, mint a növényi italokat vagy a 1,5 százalékos tehéntejet? Az a közös bennük, hogy mindkét italban, hogy magyar találmányok, és mindkettőt a vasárnap visszatért Cápák között-ben mutatták be.

Érdekes elnevezés a Biokocsma, hiszen semmi köze sincs az alkoholhoz, viszont elég finom és egészséges ahhoz, hogy rácuppanjon mindenki a Balaton-felvidéken, ugyanis a Biokocsma sokáig csak a káptalantóti piacon volt elérhető. Viszont olyan sikere volt, hogy az egyetemista Járányi-Tóth Barnabás el is ment a Cápák között-be, hogy népszerűsítse a zöld turmixokat és smoothie-kat kínáló guruló buszt, ami a piac egyik ikonikus standjává vált.

A vállalkozó - akinek szülei gyógynövényekkel foglalkozó cégük kapcsán korábban már jártak a Cápák közöttben - tervei szerint több hasonló kisbusszal fedné le az országot, amelyhez 20 millió forint befektetést kért. Az italok igencsak megosztották a Cápákat, akik közül Lakatos István bizonyult a leglelkesebbnek.


Igazi szívügyének tekinti a várandós anyukák segítését Zágoni Bettina, aki Modern Goddess vállalkozásával mutatkozott be a Cápáknak. A férjével, Zágoni Istvánnal közösen menedzselt cég nem mást tűzött ki céljául, mint azt, hogy segítse az édesanyákat a várandósság és a szülés felkészítésében. Ehhez Bettina egyedi grafikáival ellátott kártyákat tervezett, amelyek mindegyike egy-egy útmutatást is megfogalmaz. A kártyacsomag különlegességét és hasznosságát tükrözi, hogy már 15 szülészeten reklámozzák, illetve orvosok, szülészek is használják.

Végül két Cápa is beszállt a vállalkozásba, a vállalkozók még több pénzt is kaptak, mint amennyit kértek a befektetőktől.


Card In Move nevű vállalkozásával lépett a Cápák elé Baranyai Dávid, aki az értékesítők munkáját is szeretné megkönnyíteni azzal, hogy szolgáltatásával adatbázist építhetnek. Pitch-e azonban számtalan kérdést vetett fel a Cápákban, akiket nem győzött meg a vállalkozó ajánlata sem: Baranyai Dávid a befektetést leginkább az applikáció befejezésére fordítaná, mivel az még nincs teljesen kész. Leginkább ez, a kezdeti fázis és a magas cégérték voltak azok, amelyek végül minden Cápát arra késztettek, hogy nemet mondjanak az üzletre.


Most pedig jöjjön az alternatív magyar tej! Ablonczy Attila egy saját üzemet hozott létre Fitolatte névre keresztelt vállalkozásának, amelynek fő profilja az egyedi eljárással készített alternatív tejek előállítása. A vállalkozó elmondása szerint nincs még egy ilyen üzem, amely hasonló technológiával állít elő növényi tejet. Vállalkozása azonban fejlesztésre szorul, amelyhez 500 millió forint tőkét szeretne bevonni. A Cápák szinte mindegyike egyetértett abban, hogy a termék jó, de mivel sem a technológiát nem ismertette a vállalkozó, sem a termelésben nem tudott értékelhető számokat felmutatni, ezért elálltak a befektetéstől.

Balogh Levente azonban ígéretet tett, hogy ellátogat az üzembe és a látottak alapján fenntartja a jogot arra, hogy a későbbiekben befektessen a Fitolatte-ba.


A vendéglátást szeretné minél személyesebb élménnyé tenni Melegh Csongor, aki Neery elnevezésű applikációjával a vendéglátóegységek keresését, véleményezését és az azokba történő foglalást kívánja könnyebbé tenni. A több, kiegészítő funkcióval rendelkező vendéglátóegység-kezelő applikációban Orbók Ilona és Balogh Petya azonnal meglátták a potenciált. Utóbbi ajánlatot is tett, ám mikor Orbók Ilona jelezte, hogy társulna az üzletbe a két Cápa közösen tett ajánlatot; végül a vállalkozó két Cápával távozott a műsorból.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás