promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
„Ez arcátlanság!” - hancúrbiztos ággyal akarták hülyének nézni a Cápákat, elszabadultak az indulatok az üzleti showműsorban
Borítókép:  rtl.hu
Színes
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Odáig voltak az újfajta használt ruhabiznisz üzleti modelljétől, de sokkolódtak a hancúrbiztos ágyas ötlettől a Cápák között befektetői.

A Cápák között legutóbbi adásában ismét érdekes vállalkozásokat és termékeket láthattunk, de azért akadtak olyan üzletek, amik negatív értelemben véve meglepték a befektetőket, illetve volt egy vállalkozó, akinek ajánlatát egész egyszerűen arcátlanságnak nevezték.

A ruhák viselési élettartamát szeretné meghosszabbítani, ezzel pedig egyúttal a klímaváltozás útjába állni Fritzson-Bajor Tünde, a Swappis megalapítója. A vállalkozó egy egyedülálló ruhaforgó rendszert álmodott meg: üzletébe bárki beviheti megunt, de jó állapotú ruháját, amelyért pontokat kap. Így féláron vásárolhat az üzletben található, szintén használt ruhákból. A körforgásos ruhacsere-modell mindegyik Cápa tetszését elnyerte, főleg Moldován Andrásét, aki nem győzte dicsérni a hölgy ötletét. Balogh Levente azt mondta, a Swappis alapítója megszelídítette a sertésmogult, és kihasználta az alkalmat, hogy üzenjen a nézőknek, miszerint Moldován nem egy rossz ember, ha valaki egy értelmes ötlettel áll elé, akkor csupa szív és jóindulat tud lenni.


Közel két évtizede 14 üzlettel a háta mögött érkezett befeketésért a Matrackuckó családi vállalkozás tulajdonosa, Hahn Gábor és fia, Hahn Kristóf. A vállalkozók új termékekkel szeretnék bővíteni palettájukat és állandó raktárkészletet is szeretnének fenntartani. Viszont a stúdióba nem matracot, hanem egy hancúrbiztos ágyat hoztak magukkal, ami eléggé meglepte a Cápákat. Ezt az ágyat akarják tovább fejleszteni, hogy még kényelmesebb és strapabíróbb legyen az aktusok során.

Céljaik eléréséhez royalty lehetőséget kínáltak a Cápáknak, nem akartak tulajdonrészt adni a vállalkozásukból - ráadásul a royalty-t is csak 5 évig adták volna a befektetőnek. Ezt az ajánlatot több Cápa is arcátlanságnak nevezte, és mélységesen felháborította őket, hogy apa és fia odament hozzájuk 25 millióért kuncsorogni, miközben elmondásuk szerint többszázmilliós bevételű véget vezetnek. Dr. Varga Eszter szerint ez a hülyének nézés csúcsa, amivel odapofátlankodtak eléjük a vállalkozók.


Ásvány Rita 2022-ben döntött úgy, hogy belekóstol a kávé üzletágba. Korábbi, vízimalomra épülő vendéglátását egészítette ki az Almalomb Coffee branddel, amelyben különféle kávékat és komposztálható kapszulát állítanak elő. Vállalkozását szeretné tovább terjeszteni, és bár a kávé elnyerte a Cápák tetszését, az ajánlatra egyikőjük sem harapott rá.


Nutriqa névre keresztelt vállalkozásával lépett a Cápák elé Pauschka Elvira és férje, Pauschka Krisztián, akik a vegán életmód képviselői. Vállalkozásukat is ebben a szemléletben vezetik, egészséges élelmiszereket és italokat állítanak elő, amelyek közül néhányat a Cápák is megkóstolhattak. A Cápák azonban kifogásolták a cégértéket és a termékek egyedisége sem győzte meg őket, ezért végül egyikőjük sem fektetett be a vállalkozásba. Sőt, kisebb vitát is kirobbantott az, hogy mennyire jó irány a vegán életmód, Moldován András szerint nem jó irány, ha Európa-szerte egyre több vegán ember lesz, mert akkor összeomlik a kontinens.


Saját termékével, az Én tervezővel lépett a Cápák elé Fuller Bianka pszichológus, aki az önismeret fontosságára igyekszik felhívni minél több ember figyelmét. Öröknaptárát, akadémiáját is emiatt hozta létre, hogy segítsen – elsősorban a fiatal felnőtteknek – önmaguk megismerésében, fejlesztésében. A vállalkozás Sárospataki Albert figyelmét keltette fel leginkább, aki végül meg tudott egyezni a vállalkozóval.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás